Tregeti me Pakice

Kompanite nga industria e te mallrave te konsumatorit operojne ne treg te maturuar me marredhenie globale biznesi ne strukturat te fragmentuara rajonale. Ofruesit e panumert po aq sa tregetia me pakice orvatin vetveten kooperim te madh permes kompanise. Ne kete sfere Biznesi i Rrjetit ose Bashkepunimi ne biznes eshte nje faktor ndikues i suksesit.

Nepermjet avancimit teknologjik, globalizimit dhe rritjes se transparences zhvillimet e meposhtme dalin:

- Perpjekje per te arritur avantazhe ne mase ne menyre qe te ulin kostot dhe zgjerojne profilin e klientit.
- Perqendrimi ne segmente tregu te posacme dhe kompetencat kyce per te garantuar marzhe te larta.
- Mesimi drejt prodhimit masiv si pasoje e rritjes se konkurences ne cmime ndersa te njejtat perpjekje per te gjeneruar shtim vlerash, per te minimizuar stokun dhe per te rritur seriozitetin e shperndarjes.
- Perpjekjet e dy industrive, shitje me pakice dhe prodhuesit e te mirave te klientit per te mare informacion mbi klientet rreth procesit te klientit, renditja nga kuptimet tradicionale si karta e te drejtave te konsumatorit drejt te pershtatjet e reja si personalizimi i dyqaneve te internetit.
- Marketingu si marke identifikon rritjen e delegimit te prodhimit mbi pjesen e prodhuesve te cilet perqendrohen shume dhe me shume ne marketing, shitje dhe cilesia e zonave te siguruara. Nga kendveshtrimi i shitesve me pakice, marketimi i markave te tyre eshte e drejtuar gjithmone e me shume dhe avantazhet e te gjithe te dhenave te shitjeve te klienteve perkthehet ne pergjigje te procesi i klientit. 

Klientet kerkojne zgjidhje gjithperfshirese per problemet e tyre. Idelisht keto duhet te vine nga i njejti vend dhe te behet e aksesueshme pa pengesa kohe dhe gjeografike.

S&T dhe IMG jane si me poshte nje afrim i drejte nga strategjia te implementimi. Pikat kryesore te aktivitetit jane rregullimi dhe formulimi i proceseve globale dhe lokale ne nivel biznesi dhe IT-je.

Sherbimet e ofruara:

- Burime te fresketa fruti dhe vegjetariane 
- Dege bashkekohore 
- Zgjidhje kabine 
- Menaxhim kategorie 
- Procesi i automatizimit dhe risia me teknologjine e re si p.sh: RFID ose zgjidhjet e levizshme 
- Optimizimi i proceseve te blerjes, manaxhimi i kompensimit.
- Rrjeti i kontrollit te produktit
- Manazhim marketingu dhe shitje
- Strategjia e rrjetit te biznesit
- Menaxhimi global i IT
- Menaxhim kompanie
- Menaxhimi mardhenies me klientin
- Menaxhimi i kanalit te furnizimit
- Portali i Kompanise
- Integrimi i sistemit


Kliente te Tregetise me pakice

Shtete te ndryshmeLeder & Schuh
Mercator
ShqiperiaBritish American Tabacco
AustriabauMax
DM Drogerie
Zielpunkt
Pfeiffer
Bosnia dhe HercegovinaBritish American Tobacco – BiH
FIS Vitez
PHILIP MORRIS BH
KroaciaMetro
Republika CekeHornbach
GjermaniaAdidas
Campari
Coca Cola
Compass Group
Deutsche Post
Dr. Oetker
EDEKA
Henkel
Kraft Jacobs
Reebok
REWE
Tchibo
PoloniaAgapes
Amrest
Auchan
Cilija
Deichamann
DigitalStore
H&M
HDS
Jutrzenka – confectionery
Leroy Merlin
MacroArt
McDonalds
OBI
RumaniaA&D Pharma
GERMANOS
CORA
RusiaDanone
Kraft Foods
Pilkington
Sportmaster
SerbiaDirect Trade
SllovakiaMETRO Cash&Carry Slovakia
SlloveniaMercator
Merkur
ZvicerSpar CH
AMAG
Bally
Bon Appetit Group
EPA
ESA
Jumbo
Lindt
Migros
Möbel Pfister
Nestlé
PostLogistics
Prodega
SV Service
transGourmet
TurqiaAdidas
Elka Kozmetik
Vestel
SHBADHL Global Mail
Graceway Pharmaceuticals
Respironics
Swarovski